Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

KADRA WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ

Kadra warsztatów
terapii zajęciowej

  • POCZUJ STAROŚĆ – PRAKTYCZNA LEKCJA EMPATII Z SYMULATOREM STAROŚCI
  • PRACA NAD REDUKOWANIEM I ZMIANĄ SZKODLIWYCH NAWYKÓW ORAZ NIEPOŻĄDANYCH ZACHOWAŃ UCZESTNIKÓW WTZ: MOŻLIWOŚCI I OGRANICZENIA DZIAŁAŃ
  • POWRÓT DO PLACÓWKI: SZANSE I ZAGROŻENIA W PRACY Z UCZESTNIKAMI PO OKRESIE IZOLACJI
  • FUNKCJONOWANIE SPOŁECZNE I EMOCJONALNE OSÓB DOROSŁYCH Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W ODNIESIENIU DO FUNKCJONOWANIA W REALIACH WTZ
  • SPECYFIKA ZABURZEŃ LĘKOWYCH UCZESTNIKÓW WTZ: PRZYCZYNY, SKUTKI I MOŻLIWOŚCI DZIAŁAŃ
  • PRAKTYCZNE ASPEKTY CODZIENNEJ PRACY WYCHOWAWCZEJ Z UCZESTNIKAMI WTZ
  • INDYWIDUALNA DIAGNOZA POTRZEB, MOŻLIWOŚCI I OGRANICZEŃ UCZESTNIKÓW WTZ: STUDIUM PRZYPADKU
  • TRENING METAPOZNAWCZY W PRACY Z OSOBAMI DOŚWIADCZAJĄCYMI SCHIZOFRENII LUB DEPRESJI
  • TRENING FUNKCJI POZNAWCZYCH W PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
  • PROCES STARZENIA SIĘ W REALIACH WTZ: OKREŚLANIE KIERUNKÓW CODZIENNEJ OPIEKI, TERAPII I REHABILITACJI
  • USTALANIE GRANIC W PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ LUB ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
  • CODZIENNE DYLEMATY ETYCZNE W PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ, NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ FIZYCZNĄ, OSOBAMI STARSZYMI ORAZ Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
  • PROFILAKTYKA I TERAPIA ZACHOWAŃ TRUDNYCH: STUDIUM PRZYPADKU
  • ZACHOWANIA AGRESYWNE I AUTOAGRESYWNE PODOPIECZNYCH – PRZYCZYNY I STRATEGIE REAGOWANIA
  • SEKSUALNOŚĆ OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI LUB DEFICYTAMI INTELEKTU
  • INDYWIDUALNY PROGRAM REHABILITACJI I TERAPII JAKO EFEKTYWNE NARZĘDZIE PRACY
  • PROWADZENIE TRENINGU UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH
  • ALTERNATYWNE METODY ROZŁADOWYWANIA NAPIĘĆ W PRACY Z OSOBAMI Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI LUB DEFICYTAMI INTELEKTU
  • ODDZIAŁYWANIA BEHAWIORALNO-POZNAWCZE W PRACY TERAPEUTYCZNEJ I WYCHOWAWCZEJ
  • INTERAKCJA I KOMUNIKACJA PERSONELU Z PODOPIECZNYMI
  • WSPÓŁPRACA Z RODZICAMI I OPIEKUNAMI – SYTUACJE TRUDNE I MOŻLIWOŚCI DZIAŁAŃ
  • AKTYWIZACJA SPOŁECZNA I ZAWODOWA ORAZ MOTYWOWANIE DO CELOWEJ AKTYWNOŚCI I WSPIERANIE ROZWOJU PODOPIECZNYCH
  • UCZESTNIK Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ – PRACA OPIEKUŃCZA, TERAPEUTYCZNA I WYCHOWAWCZA
  • WYPALENIE ZAWODOWE – PROFILAKTYKA I PRZECIWDZIAŁANIE Z ELEMENTAMI PRACY SUPERWIZYJNEJ
  • EFEKTYWNY TERAPEUTA W WARSZTATACH TERAPII ZAJĘCIOWEJ
  • SKUTECZNA PRACA W ZESPOLE