Zaznacz stronę

KADRA DOMÓW POMOCY SPOŁECZNEJ

Kadra Domów
Pomocy Społecznej

  • POCZUJ STAROŚĆ – PRAKTYCZNA LEKCJA EMPATII Z SYMULATOREM STAROŚCI
  • WSPIERANIE MIESZKAŃCÓW FUNKCJONUJĄCYCH W POCZUCIU OPUSZCZENIA I SAMOTNOŚCI: MOŻLIWOŚCI I OGRANICZENIA DZIAŁAŃ
  • OPIEKA I KOMUNIKACJA Z MIESZKAŃCAMI Z ZABURZENIAMI FUNKCJI POZNAWCZYCH ORAZ STANAMI OTĘPIENNYMI
  • ZAGROŻENIA W PROCESIE ADAPTACJI MIESZKAŃCA: PROFILAKTYKA I PRZECIWDZIAŁANIE
  • PRACA NAD REDUKOWANIEM I ZMIANĄ SZKODLIWYCH NAWYKÓW ORAZ NIEPOŻĄDANYCH ZACHOWAŃ MIESZKAŃCÓW: MOŻLIWOŚCI I OGRANICZENIA
  • CODZIENNA PRACA OPIEKUŃCZA I TERAPEUTYCZNA OPARTA NA WIĘZI Z MIESZKAŃCEM: SZANSE I ZAGROŻENIA
  • TRENING UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH, W TYM Z WYKORZYSTANIEM ALTERNATYWNYCH I WSPOMAGAJĄCYCH SPOSOBÓW POROZUMIEWANIA SIĘ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ
  • WSPARCIE NOWEGO MIESZKAŃCA DPS W PROCESIE ADAPTACJI
  • CODZIENNE DYLEMATY ETYCZNE W PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ, NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ FIZYCZNĄ, OSOBAMI STARSZYMI ORAZ Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
  • PRACA Z ROSZCZENIOWYM MIESZKAŃCEM: CZĘSTE BŁĘDY I DOBRE PRAKTYKI
  • UMIERANIE W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ: WSPARCIE DLA OSÓB ODCHODZĄCYCH, RODZIN I PERSONELU
  • PROCES STARZENIA SIĘ W REALIACH DPS: OKREŚLANIE KIERUNKÓW CODZIENNEJ OPIEKI, TERAPII I REHABILITACJI
  • TRENING FUNKCJI POZNAWCZYCH W PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
  • TRENING METAPOZNAWCZY W PRACY Z OSOBAMI DOŚWIADCZAJĄCYMI SCHIZOFRENII LUB DEPRESJI
  • INDYWIDUALNY PLAN WSPARCIA JAKO EFEKTYWNE NARZĘDZIE PRACY
  • PRAWA MIESZKAŃCA DPS, KIERUNKI PROWADZONEJ TERAPII ORAZ METODY PRACY Z MIESZKAŃCAMI, W TYM W ZAKRESIE KOMUNIKACJI WSPOMAGAJĄCEJ LUB ALTERNATYWNEJ
  • PROFILAKTYKA I TERAPIA ZACHOWAŃ TRUDNYCH: STUDIUM PRZYPADKU
  • ZACHOWANIA AGRESYWNE I AUTOAGRESYWNE PODOPIECZNYCH – PRZYCZYNY I STRATEGIE REAGOWANIA
  • SEKSUALNOŚĆ OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI LUB DEFICYTAMI INTELEKTU
  • UZALEŻNIENIE OD ALKOHOLU W DPS: PROFILAKTYKA, PROCES ZDROWIENIA I MOŻLIWOŚĆ PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ
  • REHABILITACJA SPOŁECZNA, AKTYWIZACJA I WSPIERANIE ROZWOJU PODOPIECZNYCH: ASPEKTY PSYCHOLOGICZNE I PROWADZENIE DOKUMENTACJI
  • STOSOWANIE PRZYMUSU BEZPOŚREDNIEGO W DPS: ASPEKTY PSYCHOLOGICZNE I PRAWNE – TEORIA A PRAKTYKA
  • ALTERNATYWNE METODY ROZŁADOWYWANIA NAPIĘĆ W PRACY Z OSOBAMI Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI LUB DEFICYTAMI INTELEKTU
  • ODDZIAŁYWANIA BEHAWIORALNO-POZNAWCZE W PRACY TERAPEUTYCZNEJ, OPIEKUŃCZEJ I WYCHOWAWCZEJ
  • INTERAKCJA I KOMUNIKACJA PERSONELU Z PODOPIECZNYMI
  • SPECYFIKA KONTAKTU I USTALANIE GRANIC W PRACY Z OSOBAMI Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI LUB DEFICYTAMI INTELEKTU
  • ROLA I ZADANIA PRACOWNIKA PIERWSZEGO KONTAKTU W PROCESIE ADAPTACYJNYM, TERAPEUTYCZNYM I OPIEKUŃCZYM
  • SPECYFIKA I METODY PRACY Z OSOBAMI STARSZYMI: ALZHEIMER I STANY DEMENTYWNE
  • NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ INTELEKTUALNA W DPS – PRACA OPIEKUŃCZA, TERAPEUTYCZNA I WYCHOWAWCZA
  • WYPALENIE ZAWODOWE – PROFILAKTYKA I PRZECIWDZIAŁANIE Z ELEMENTAMI PRACY SUPERWIZYJNEJ
  • MOBBING W ŚRODOWISKU PRACY – PROFILAKTYKA I PRZECIWDZIAŁANIE
  • SKUTECZNA PRACA W ZESPOLE
  • PIERWSZA POMOC PRZEDMEDYCZNA
  • PROFILAKTYKA ORAZ LECZENIE RAN I ODLEŻYN W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ
  • INSULINOTERAPIA – POSTĘPOWANIE W CUKRZYCY PODOPIECZNYCH W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ