Zaznacz stronę

KADRA ŚRODOWISKOWYCH DOMÓW SAMOPOMOCY

Kadra Środowiskowych
Domów Samopomocy

  • POCZUJ STAROŚĆ – PRAKTYCZNA LEKCJA EMPATII Z SYMULATOREM STAROŚCI
  • PRACA NAD REDUKOWANIEM I ZMIANĄ SZKODLIWYCH NAWYKÓW ORAZ NIEPOŻĄDANYCH ZACHOWAŃ UCZESTNIKÓW ŚDS: MOŻLIWOŚCI I OGRANICZENIA DZIAŁAŃ
  • POWRÓT DO PLACÓWKI: SZANSE I ZAGROŻENIA W PRACY Z UCZESTNIKAMI PO OKRESIE IZOLACJI
  • PROWADZENIE TRENINGU UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH Z WYKORZYSTANIEM METODY SSTS DLA UCZESTNIKÓW ZE SCHIZOFRENIĄ W ŚDS
  • SPECYFIKA ZABURZEŃ LĘKOWYCH UCZESTNIKÓW ŚDS: PRZYCZYNY, SKUTKI I MOŻLIWOŚCI DZIAŁAŃ
  • PRAKTYCZNE ASPEKTY CODZIENNEJ PRACY WYCHOWAWCZEJ Z UCZESTNIKAMI ŚDS
  • INDYWIDUALNA DIAGNOZA POTRZEB, MOŻLIWOŚCI I OGRANICZEŃ UCZESTNIKÓW ŚDS: STUDIUM PRZYPADKU
  • TRENING METAPOZNAWCZY W PRACY Z OSOBAMI DOŚWIADCZAJĄCYMI SCHIZOFRENII LUB DEPRESJI
  • TRENING FUNKCJI POZNAWCZYCH W PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
  • PROCES STARZENIA SIĘ W REALIACH ŚDS: OKREŚLANIE KIERUNKÓW CODZIENNEJ OPIEKI, TERAPII I REHABILITACJI
  • USTALANIE GRANIC W PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ LUB ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
  • CODZIENNE DYLEMATY ETYCZNE W PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ, NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ FIZYCZNĄ, OSOBAMI STARSZYMI ORAZ Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
  • TRENING UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH, W TYM Z WYKORZYSTANIEM ALTERNATYWNYCH I WSPOMAGAJĄCYCH SPOSOBÓW POROZUMIEWANIA SIĘ
  • SPECYFIKA I METODY PRACY ORAZ WSPIERANIE ROZWOJU OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ SPRZĘŻONĄ
  • INDYWIDUALNY PLAN POSTĘPOWANIA WSPIERAJĄCO-AKTYWIZUJĄCEGO JAKO EFEKTYWNE NARZĘDZIE PRACY
  • PROWADZENIE TRENINGU UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH: WYMAGANIA USTAWOWE A PRAKTYKA
  • PROFILAKTYKA I TERAPIA ZACHOWAŃ TRUDNYCH: STUDIUM PRZYPADKU
  • ZACHOWANIA AGRESYWNE I AUTOAGRESYWNE PODOPIECZNYCH: PRZYCZYNY I STRATEGIE REAGOWANIA
  • SEKSUALNOŚĆ OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI LUB DEFICYTAMI INTELEKTU
  • ALTERNATYWNE METODY ROZŁADOWYWANIA NAPIĘĆ W PRACY Z OSOBAMI Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI LUB DEFICYTAMI INTELEKTU
  • ODDZIAŁYWANIA BEHAWIORALNO-POZNAWCZE W PRACY TERAPEUTYCZNEJ I WYCHOWAWCZEJ
  • WSPÓŁPRACA Z RODZICAMI I OPIEKUNAMI: SYTUACJE TRUDNE I MOŻLIWOŚCI DZIAŁAŃ
  • AKTYWIZACJA, MOTYWOWANIE DO CELOWEJ AKTYWNOŚCI I WSPIERANIE ROZWOJU PODOPIECZNYCH
  • SPECYFIKA I METODY PRACY Z OSOBAMI CHORYMI NA ALZHEIMERA
  • SPECYFIKA I METODY PRACY Z OSOBAMI Z ZABURZENIAMI ZE SPEKTRUM AUTYZMU
  • UCZESTNIK Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ: PRACA OPIEKUŃCZA, TERAPEUTYCZNA I WYCHOWAWCZA
  • WYPALENIE ZAWODOWE: PROFILAKTYKA I PRZECIWDZIAŁANIE Z ELEMENTAMI PRACY SUPERWIZYJNEJ
  • EFEKTYWNY TERAPEUTA W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY
  • SKUTECZNA PRACA W ZESPOLE