KADRA ŚRODOWISKOWYCH DOMÓW SAMOPOMOCY

Kadra Środowiskowych
Domów Samopomocy
- POCZUJ STAROŚĆ – PRAKTYCZNA LEKCJA EMPATII Z SYMULATOREM STAROŚCI
- PRACA NAD REDUKOWANIEM I ZMIANĄ SZKODLIWYCH NAWYKÓW ORAZ NIEPOŻĄDANYCH ZACHOWAŃ UCZESTNIKÓW ŚDS: MOŻLIWOŚCI I OGRANICZENIA DZIAŁAŃ
- POWRÓT DO PLACÓWKI: SZANSE I ZAGROŻENIA W PRACY Z UCZESTNIKAMI PO OKRESIE IZOLACJI
- PROWADZENIE TRENINGU UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH Z WYKORZYSTANIEM METODY SSTS DLA UCZESTNIKÓW ZE SCHIZOFRENIĄ W ŚDS
- SPECYFIKA ZABURZEŃ LĘKOWYCH UCZESTNIKÓW ŚDS: PRZYCZYNY, SKUTKI I MOŻLIWOŚCI DZIAŁAŃ
- PRAKTYCZNE ASPEKTY CODZIENNEJ PRACY WYCHOWAWCZEJ Z UCZESTNIKAMI ŚDS
- INDYWIDUALNA DIAGNOZA POTRZEB, MOŻLIWOŚCI I OGRANICZEŃ UCZESTNIKÓW ŚDS: STUDIUM PRZYPADKU
- TRENING METAPOZNAWCZY W PRACY Z OSOBAMI DOŚWIADCZAJĄCYMI SCHIZOFRENII LUB DEPRESJI
- TRENING FUNKCJI POZNAWCZYCH W PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
- PROCES STARZENIA SIĘ W REALIACH ŚDS: OKREŚLANIE KIERUNKÓW CODZIENNEJ OPIEKI, TERAPII I REHABILITACJI
- USTALANIE GRANIC W PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ LUB ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
- CODZIENNE DYLEMATY ETYCZNE W PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ, NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ FIZYCZNĄ, OSOBAMI STARSZYMI ORAZ Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
- TRENING UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH, W TYM Z WYKORZYSTANIEM ALTERNATYWNYCH I WSPOMAGAJĄCYCH SPOSOBÓW POROZUMIEWANIA SIĘ
- SPECYFIKA I METODY PRACY ORAZ WSPIERANIE ROZWOJU OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ SPRZĘŻONĄ
- INDYWIDUALNY PLAN POSTĘPOWANIA WSPIERAJĄCO-AKTYWIZUJĄCEGO JAKO EFEKTYWNE NARZĘDZIE PRACY
- PROWADZENIE TRENINGU UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH: WYMAGANIA USTAWOWE A PRAKTYKA
- PROFILAKTYKA I TERAPIA ZACHOWAŃ TRUDNYCH: STUDIUM PRZYPADKU
- ZACHOWANIA AGRESYWNE I AUTOAGRESYWNE PODOPIECZNYCH: PRZYCZYNY I STRATEGIE REAGOWANIA
- SEKSUALNOŚĆ OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI LUB DEFICYTAMI INTELEKTU
- ALTERNATYWNE METODY ROZŁADOWYWANIA NAPIĘĆ W PRACY Z OSOBAMI Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI LUB DEFICYTAMI INTELEKTU
- ODDZIAŁYWANIA BEHAWIORALNO-POZNAWCZE W PRACY TERAPEUTYCZNEJ I WYCHOWAWCZEJ
- WSPÓŁPRACA Z RODZICAMI I OPIEKUNAMI: SYTUACJE TRUDNE I MOŻLIWOŚCI DZIAŁAŃ
- AKTYWIZACJA, MOTYWOWANIE DO CELOWEJ AKTYWNOŚCI I WSPIERANIE ROZWOJU PODOPIECZNYCH
- SPECYFIKA I METODY PRACY Z OSOBAMI CHORYMI NA ALZHEIMERA
- SPECYFIKA I METODY PRACY Z OSOBAMI Z ZABURZENIAMI ZE SPEKTRUM AUTYZMU
- UCZESTNIK Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ: PRACA OPIEKUŃCZA, TERAPEUTYCZNA I WYCHOWAWCZA
- WYPALENIE ZAWODOWE: PROFILAKTYKA I PRZECIWDZIAŁANIE Z ELEMENTAMI PRACY SUPERWIZYJNEJ
- EFEKTYWNY TERAPEUTA W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY
- SKUTECZNA PRACA W ZESPOLE