KADRA SPECJALNYCH OŚRODKÓW WYCHOWAWCZYCH ORAZ SPECJALNYCH OŚRODKÓW SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH

Kadra Specjalistycznych Ośrodków Wychowawczych oraz Specjalnych Ośrodków Szkolno-wychowawczych
- USTALANIE GRANIC W PRACY OPIEKUŃCZEJ I WYCHOWAWCZEJ Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ I INNYMI DYSFUNKCJAMI
- CODZIENNE WYZWANIA I DYLEMATY ETYCZNE W PRACY Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ I INNYMI ZABURZENIAMI
- PROFILAKTYKA I TERAPIA ZACHOWAŃ TRUDNYCH W REALIACH SOS-W LUB SOW: STUDIUM PRZYPADKU
- ALTERNATYWNE METODY ROZŁADOWYWANIA NAPIĘĆ W PRACY Z OZ DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ I INNYMI DYSFUNKCJAMI
- ODDZIAŁYWANIA BEHAWIORALNO-POZNAWCZE W PRACY TERAPEUTYCZNEJ I WYCHOWAWCZEJ
- INDYWIDUALNA DIAGNOZA TRUDNOŚCI, POTRZEB, MOŻLIWOŚCI I OGRANICZEŃ WYCHOWANKÓW: STUDIUM PRZYPADKU
- WSPÓŁPRACA Z RODZICAMI I OPIEKUNAMI – SYTUACJE TRUDNE I MOŻLIWOŚCI DZIAŁAŃ
- SEKSUALNOŚĆ DZIECI I MŁODZIEŻY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ – SYTUACJE TRUDNE: PROFILAKTYKA I REAGOWANIE
- WYPALENIE ZAWODOWE – PROFILAKTYKA I PRZECIWDZIAŁANIE Z ELEMENTAMI PRACY SUPERWIZYJNEJ
- SKUTECZNA PRACA W ZESPOLE Z UWZGLĘDNIENIEM SPECYFIKI SOS-W I SOW
- MOBBING W ŚRODOWISKU PRACY: PROFILAKTYKA I PRZECIWDZIAŁANIE