Zaznacz stronę

KADRA SPECJALNYCH OŚRODKÓW WYCHOWAWCZYCH ORAZ SPECJALNYCH OŚRODKÓW SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH

Kadra Specjalistycznych Ośrodków Wychowawczych oraz Specjalnych Ośrodków Szkolno-wychowawczych

  • USTALANIE GRANIC W PRACY OPIEKUŃCZEJ I WYCHOWAWCZEJ Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ I INNYMI DYSFUNKCJAMI
  • CODZIENNE WYZWANIA I DYLEMATY ETYCZNE W PRACY Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ I INNYMI ZABURZENIAMI
  • PROFILAKTYKA I TERAPIA ZACHOWAŃ TRUDNYCH W REALIACH SOS-W LUB SOW: STUDIUM PRZYPADKU
  • ALTERNATYWNE METODY ROZŁADOWYWANIA NAPIĘĆ W PRACY Z OZ DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ I INNYMI DYSFUNKCJAMI
  • ODDZIAŁYWANIA BEHAWIORALNO-POZNAWCZE W PRACY TERAPEUTYCZNEJ I WYCHOWAWCZEJ
  • INDYWIDUALNA DIAGNOZA TRUDNOŚCI, POTRZEB, MOŻLIWOŚCI I OGRANICZEŃ WYCHOWANKÓW: STUDIUM PRZYPADKU
  • WSPÓŁPRACA Z RODZICAMI I OPIEKUNAMI – SYTUACJE TRUDNE I MOŻLIWOŚCI DZIAŁAŃ
  • SEKSUALNOŚĆ DZIECI I MŁODZIEŻY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ – SYTUACJE TRUDNE: PROFILAKTYKA I REAGOWANIE
  • WYPALENIE ZAWODOWE – PROFILAKTYKA I PRZECIWDZIAŁANIE Z ELEMENTAMI PRACY SUPERWIZYJNEJ
  • SKUTECZNA PRACA W ZESPOLE Z UWZGLĘDNIENIEM SPECYFIKI SOS-W I SOW
  • MOBBING W ŚRODOWISKU PRACY: PROFILAKTYKA I PRZECIWDZIAŁANIE