KADRA DOMÓW POMOCY SPOŁECZNEJ

Kadra Domów
Pomocy Społecznej
- POCZUJ STAROŚĆ – PRAKTYCZNA LEKCJA EMPATII Z SYMULATOREM STAROŚCI
- WSPIERANIE MIESZKAŃCÓW FUNKCJONUJĄCYCH W POCZUCIU OPUSZCZENIA I SAMOTNOŚCI: MOŻLIWOŚCI I OGRANICZENIA DZIAŁAŃ
- OPIEKA I KOMUNIKACJA Z MIESZKAŃCAMI Z ZABURZENIAMI FUNKCJI POZNAWCZYCH ORAZ STANAMI OTĘPIENNYMI
- ZAGROŻENIA W PROCESIE ADAPTACJI MIESZKAŃCA: PROFILAKTYKA I PRZECIWDZIAŁANIE
- PRACA NAD REDUKOWANIEM I ZMIANĄ SZKODLIWYCH NAWYKÓW ORAZ NIEPOŻĄDANYCH ZACHOWAŃ MIESZKAŃCÓW: MOŻLIWOŚCI I OGRANICZENIA
- CODZIENNA PRACA OPIEKUŃCZA I TERAPEUTYCZNA OPARTA NA WIĘZI Z MIESZKAŃCEM: SZANSE I ZAGROŻENIA
- TRENING UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH, W TYM Z WYKORZYSTANIEM ALTERNATYWNYCH I WSPOMAGAJĄCYCH SPOSOBÓW POROZUMIEWANIA SIĘ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ
- WSPARCIE NOWEGO MIESZKAŃCA DPS W PROCESIE ADAPTACJI
- CODZIENNE DYLEMATY ETYCZNE W PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ, NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ FIZYCZNĄ, OSOBAMI STARSZYMI ORAZ Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
- PRACA Z ROSZCZENIOWYM MIESZKAŃCEM: CZĘSTE BŁĘDY I DOBRE PRAKTYKI
- UMIERANIE W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ: WSPARCIE DLA OSÓB ODCHODZĄCYCH, RODZIN I PERSONELU
- PROCES STARZENIA SIĘ W REALIACH DPS: OKREŚLANIE KIERUNKÓW CODZIENNEJ OPIEKI, TERAPII I REHABILITACJI
- TRENING FUNKCJI POZNAWCZYCH W PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
- TRENING METAPOZNAWCZY W PRACY Z OSOBAMI DOŚWIADCZAJĄCYMI SCHIZOFRENII LUB DEPRESJI
- INDYWIDUALNY PLAN WSPARCIA JAKO EFEKTYWNE NARZĘDZIE PRACY
- PRAWA MIESZKAŃCA DPS, KIERUNKI PROWADZONEJ TERAPII ORAZ METODY PRACY Z MIESZKAŃCAMI, W TYM W ZAKRESIE KOMUNIKACJI WSPOMAGAJĄCEJ LUB ALTERNATYWNEJ
- PROFILAKTYKA I TERAPIA ZACHOWAŃ TRUDNYCH: STUDIUM PRZYPADKU
- ZACHOWANIA AGRESYWNE I AUTOAGRESYWNE PODOPIECZNYCH – PRZYCZYNY I STRATEGIE REAGOWANIA
- SEKSUALNOŚĆ OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI LUB DEFICYTAMI INTELEKTU
- UZALEŻNIENIE OD ALKOHOLU W DPS: PROFILAKTYKA, PROCES ZDROWIENIA I MOŻLIWOŚĆ PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ
- REHABILITACJA SPOŁECZNA, AKTYWIZACJA I WSPIERANIE ROZWOJU PODOPIECZNYCH: ASPEKTY PSYCHOLOGICZNE I PROWADZENIE DOKUMENTACJI
- STOSOWANIE PRZYMUSU BEZPOŚREDNIEGO W DPS: ASPEKTY PSYCHOLOGICZNE I PRAWNE – TEORIA A PRAKTYKA
- ALTERNATYWNE METODY ROZŁADOWYWANIA NAPIĘĆ W PRACY Z OSOBAMI Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI LUB DEFICYTAMI INTELEKTU
- ODDZIAŁYWANIA BEHAWIORALNO-POZNAWCZE W PRACY TERAPEUTYCZNEJ, OPIEKUŃCZEJ I WYCHOWAWCZEJ
- INTERAKCJA I KOMUNIKACJA PERSONELU Z PODOPIECZNYMI
- SPECYFIKA KONTAKTU I USTALANIE GRANIC W PRACY Z OSOBAMI Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI LUB DEFICYTAMI INTELEKTU
- ROLA I ZADANIA PRACOWNIKA PIERWSZEGO KONTAKTU W PROCESIE ADAPTACYJNYM, TERAPEUTYCZNYM I OPIEKUŃCZYM
- SPECYFIKA I METODY PRACY Z OSOBAMI STARSZYMI: ALZHEIMER I STANY DEMENTYWNE
- NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ INTELEKTUALNA W DPS – PRACA OPIEKUŃCZA, TERAPEUTYCZNA I WYCHOWAWCZA
- WYPALENIE ZAWODOWE – PROFILAKTYKA I PRZECIWDZIAŁANIE Z ELEMENTAMI PRACY SUPERWIZYJNEJ
- MOBBING W ŚRODOWISKU PRACY – PROFILAKTYKA I PRZECIWDZIAŁANIE
- SKUTECZNA PRACA W ZESPOLE
- PIERWSZA POMOC PRZEDMEDYCZNA
- PROFILAKTYKA ORAZ LECZENIE RAN I ODLEŻYN W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ
- INSULINOTERAPIA – POSTĘPOWANIE W CUKRZYCY PODOPIECZNYCH W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ