Zaznacz stronę

KADRA WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ

Kadra warsztatów
terapii zajęciowej

  • POCZUJ STAROŚĆ – PRAKTYCZNA LEKCJA EMPATII Z SYMULATOREM STAROŚCI
  • PRACA NAD REDUKOWANIEM I ZMIANĄ SZKODLIWYCH NAWYKÓW ORAZ NIEPOŻĄDANYCH ZACHOWAŃ UCZESTNIKÓW WTZ: MOŻLIWOŚCI I OGRANICZENIA DZIAŁAŃ
  • POWRÓT DO PLACÓWKI: SZANSE I ZAGROŻENIA W PRACY Z UCZESTNIKAMI PO OKRESIE IZOLACJI
  • FUNKCJONOWANIE SPOŁECZNE I EMOCJONALNE OSÓB DOROSŁYCH Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W ODNIESIENIU DO FUNKCJONOWANIA W REALIACH WTZ
  • SPECYFIKA ZABURZEŃ LĘKOWYCH UCZESTNIKÓW WTZ: PRZYCZYNY, SKUTKI I MOŻLIWOŚCI DZIAŁAŃ
  • PRAKTYCZNE ASPEKTY CODZIENNEJ PRACY WYCHOWAWCZEJ Z UCZESTNIKAMI WTZ
  • INDYWIDUALNA DIAGNOZA POTRZEB, MOŻLIWOŚCI I OGRANICZEŃ UCZESTNIKÓW WTZ: STUDIUM PRZYPADKU
  • TRENING METAPOZNAWCZY W PRACY Z OSOBAMI DOŚWIADCZAJĄCYMI SCHIZOFRENII LUB DEPRESJI
  • TRENING FUNKCJI POZNAWCZYCH W PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
  • PROCES STARZENIA SIĘ W REALIACH WTZ: OKREŚLANIE KIERUNKÓW CODZIENNEJ OPIEKI, TERAPII I REHABILITACJI
  • USTALANIE GRANIC W PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ LUB ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
  • CODZIENNE DYLEMATY ETYCZNE W PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ, NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ FIZYCZNĄ, OSOBAMI STARSZYMI ORAZ Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
  • PROFILAKTYKA I TERAPIA ZACHOWAŃ TRUDNYCH: STUDIUM PRZYPADKU
  • ZACHOWANIA AGRESYWNE I AUTOAGRESYWNE PODOPIECZNYCH – PRZYCZYNY I STRATEGIE REAGOWANIA
  • SEKSUALNOŚĆ OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI LUB DEFICYTAMI INTELEKTU
  • INDYWIDUALNY PROGRAM REHABILITACJI I TERAPII JAKO EFEKTYWNE NARZĘDZIE PRACY
  • PROWADZENIE TRENINGU UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH
  • ALTERNATYWNE METODY ROZŁADOWYWANIA NAPIĘĆ W PRACY Z OSOBAMI Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI LUB DEFICYTAMI INTELEKTU
  • ODDZIAŁYWANIA BEHAWIORALNO-POZNAWCZE W PRACY TERAPEUTYCZNEJ I WYCHOWAWCZEJ
  • INTERAKCJA I KOMUNIKACJA PERSONELU Z PODOPIECZNYMI
  • WSPÓŁPRACA Z RODZICAMI I OPIEKUNAMI – SYTUACJE TRUDNE I MOŻLIWOŚCI DZIAŁAŃ
  • AKTYWIZACJA SPOŁECZNA I ZAWODOWA ORAZ MOTYWOWANIE DO CELOWEJ AKTYWNOŚCI I WSPIERANIE ROZWOJU PODOPIECZNYCH
  • UCZESTNIK Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ – PRACA OPIEKUŃCZA, TERAPEUTYCZNA I WYCHOWAWCZA
  • WYPALENIE ZAWODOWE – PROFILAKTYKA I PRZECIWDZIAŁANIE Z ELEMENTAMI PRACY SUPERWIZYJNEJ
  • EFEKTYWNY TERAPEUTA W WARSZTATACH TERAPII ZAJĘCIOWEJ
  • SKUTECZNA PRACA W ZESPOLE