KADRA WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ

Kadra warsztatów
terapii zajęciowej
- POCZUJ STAROŚĆ – PRAKTYCZNA LEKCJA EMPATII Z SYMULATOREM STAROŚCI
- PRACA NAD REDUKOWANIEM I ZMIANĄ SZKODLIWYCH NAWYKÓW ORAZ NIEPOŻĄDANYCH ZACHOWAŃ UCZESTNIKÓW WTZ: MOŻLIWOŚCI I OGRANICZENIA DZIAŁAŃ
- POWRÓT DO PLACÓWKI: SZANSE I ZAGROŻENIA W PRACY Z UCZESTNIKAMI PO OKRESIE IZOLACJI
- FUNKCJONOWANIE SPOŁECZNE I EMOCJONALNE OSÓB DOROSŁYCH Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W ODNIESIENIU DO FUNKCJONOWANIA W REALIACH WTZ
- SPECYFIKA ZABURZEŃ LĘKOWYCH UCZESTNIKÓW WTZ: PRZYCZYNY, SKUTKI I MOŻLIWOŚCI DZIAŁAŃ
- PRAKTYCZNE ASPEKTY CODZIENNEJ PRACY WYCHOWAWCZEJ Z UCZESTNIKAMI WTZ
- INDYWIDUALNA DIAGNOZA POTRZEB, MOŻLIWOŚCI I OGRANICZEŃ UCZESTNIKÓW WTZ: STUDIUM PRZYPADKU
- TRENING METAPOZNAWCZY W PRACY Z OSOBAMI DOŚWIADCZAJĄCYMI SCHIZOFRENII LUB DEPRESJI
- TRENING FUNKCJI POZNAWCZYCH W PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
- PROCES STARZENIA SIĘ W REALIACH WTZ: OKREŚLANIE KIERUNKÓW CODZIENNEJ OPIEKI, TERAPII I REHABILITACJI
- USTALANIE GRANIC W PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ LUB ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
- CODZIENNE DYLEMATY ETYCZNE W PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ, NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ FIZYCZNĄ, OSOBAMI STARSZYMI ORAZ Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
- PROFILAKTYKA I TERAPIA ZACHOWAŃ TRUDNYCH: STUDIUM PRZYPADKU
- ZACHOWANIA AGRESYWNE I AUTOAGRESYWNE PODOPIECZNYCH – PRZYCZYNY I STRATEGIE REAGOWANIA
- SEKSUALNOŚĆ OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI LUB DEFICYTAMI INTELEKTU
- INDYWIDUALNY PROGRAM REHABILITACJI I TERAPII JAKO EFEKTYWNE NARZĘDZIE PRACY
- PROWADZENIE TRENINGU UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH
- ALTERNATYWNE METODY ROZŁADOWYWANIA NAPIĘĆ W PRACY Z OSOBAMI Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI LUB DEFICYTAMI INTELEKTU
- ODDZIAŁYWANIA BEHAWIORALNO-POZNAWCZE W PRACY TERAPEUTYCZNEJ I WYCHOWAWCZEJ
- INTERAKCJA I KOMUNIKACJA PERSONELU Z PODOPIECZNYMI
- WSPÓŁPRACA Z RODZICAMI I OPIEKUNAMI – SYTUACJE TRUDNE I MOŻLIWOŚCI DZIAŁAŃ
- AKTYWIZACJA SPOŁECZNA I ZAWODOWA ORAZ MOTYWOWANIE DO CELOWEJ AKTYWNOŚCI I WSPIERANIE ROZWOJU PODOPIECZNYCH
- UCZESTNIK Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ – PRACA OPIEKUŃCZA, TERAPEUTYCZNA I WYCHOWAWCZA
- WYPALENIE ZAWODOWE – PROFILAKTYKA I PRZECIWDZIAŁANIE Z ELEMENTAMI PRACY SUPERWIZYJNEJ
- EFEKTYWNY TERAPEUTA W WARSZTATACH TERAPII ZAJĘCIOWEJ
- SKUTECZNA PRACA W ZESPOLE